Általános

Hol tudom átvenni a termékeket?

Rendeld meg online és házhoz szállítjuk vagy gyere el hozzánk, a Lux&Box bemutatóterembe. Budapest 9. kerület, Soroksári út. A látogatás időponthoz kötött, beszéljünk telefonon és pontos útbaigazítást adunk.

Hova kérhetem a kiszállítást?

Magyarországon belül bárhová kiszállítjuk a rendelésed.

Európa több országába is kérhetsz kiszállítást, erről előzetesen mindenképpen egyeztessünk, mert a külföldi szállítási díjak kalkulálása egy kicsit összetettebb. Telefonon, chaten vagy emailben tudunk segíteni.

Mennyibe kerül a kiszállítás, és mennyi időt vesz igénybe?

Az aktuális kiszállítási díjakról a „Fizetés és Szállítás” fülön vagy a Kosár oldalon, pontos cím és kiszállítási mód beírása után automatikusan kalkulálja az oldal.

A kiszállítási idő függ attól, hogy mit kérsz, milyen szállítási móddal és hova.
Sima kiszállítás 2-5 munkanap. Normál esetben 2 munkanap, kiemelt ünnepek előtt akár 5 munkanap is lehet.
Express kiszállítás 48 órán belül.

Express Budapesten, akár még ma.

Mennyivel előre kell leadnom a rendelést?

Érdemes 5-7 nappal a határidő előtt leadni a rendelést. Minden csomagot frissen készítünk, az elkészítési idő legalább 1 nap.
Azonnal van szükséged az ajándékra? Gyere el hozzánk a Bemutatóterembe (Bp. 9. ker) vagy érdeklődj elérhetőségeink egyikén, hogy mely Boxokra nem kell most várni.

Személyesen is be tudok menni a boltba kiválasztani a meglepetést?

Természetesen, szuper Bemutatótermünk van Budapest 9. kerületében, a Soroksári úton. Gyere el, nézelődj, van hideg üdítőnk!

A látogatás időponthoz kötött, beszéljünk telefonon és pontos útbaigazítást adunk. Ne aggódj, akár még ma is jöhetsz!

Mi az örökrózsa?

Egyedi, kézzel készített virágfejek, másnéven szappanrózsának is nevezik őket. Csodaszépek, szerintünk a legjobb választás az örökrózsa. Minden fotón ez a termék szerepel.

Kérhetem a Boxot élő vagy impregnált örökrózsából?

Természetesen igen, ebben az esetben viszont az ár biztosan változni fog. Keress minket elérhetőségeink egyikén és segítünk kiszámolni a pontos árat.

Mikori a szavatossága a termékeknek?

Minimum 2 hónap. Ha ettől eltér, azt jól látható helyen, figyelemfelhívó módon jelezzük.

Kizárólag olyan összeállításban lehet választani dobozt, mint ahogy a képen vannak?

Nem, kérhetsz teljesen egyedi összeállítást vagy kicsi változtatást meglévő dobozokon. Keress minket az elérhetőségeink egyikén és segítünk kitalálni mi lenne a legjobb.

Titokban szeretnék maradni!

Szuper helyen vagy, kérj titkos feladós szállítást, így a feladó Lux&Box lesz, neked semmilyen adatod nem kerül rá a csomagra. A futár pedig nem tudja, hogy ki rendelte, kifizette, Ő biztosan nem fogja elmondani. FONTOS, hogy amikor titkos feladót kérsz, megjegyzésbe írd be a CÍMZETT telefonszámát, mert a futár őt fogja hívni mielőtt megérkezik.

Az üzletben lehet bankkártyával is fizetni?

Igen, lehet kártyával és készpénzzel is. Amikor készpénzzel fizetsz, arra kérünk, hogy a pontos összeget készítsd elő, mert nem rendelkezünk a Bemutatóteremben váltópénzzel.

A futárnál hogyan lehet fizetni?

Bankkártyával és készpénzzel.

Hogyan külditek a számlát? Rá van írva a csomagra, hogy mennyibe kerül?

A számla emailben megy a vásárló email címére (ezért ne az ajándékozott címét add meg!) a dobozban papír számla nincs és a dobozra nem írjuk rá, hogy mennyibe került a tartalma.

Olyan lesz a valóságban is, mint amilyen a képen?

Minden csomagunk kézzel készül, sokszor természetes alapanyagokból, ezért nagyon kicsi eltérések előfordulhatnak, lényegi különbségek viszont nem lesznek.

A képeinket mi magunk készítettük a termékekről, arra számíthatsz a valóságban, ami a képen is van.

Érdeklődnél a termékekről?

Keress minket elérhetőségeink egyikén.

Chaten válaszolunk a leghamarabb, itt az oldal alján tudsz írni.
Telefonon is hívhatsz minket, 10-16 között biztosan elérhetőek leszünk, ha éppen nem, akkor az éppen ügyeletes kolléga vissza fog hívni.

Rendelés előtt

Hogyan lehet fizetni?

Utánvétellel, azaz átvételkor, bankkártyával a Paylike biztonságos és gyors rendszerén vagy banki utalással (OTP).

Egyedi Box rendelés

Remek ötlet, ha egyedit szeretnél. Keress minket az elérhetőségeink egyikén és segítünk kitalálni, mi lenne a legjobb.

Szeretnél személyre szabott terméket készíttetni?

Van olyan Box, ami tetszik, amiből esetleg kiindulhatunk? Teljesen újat szeretnél? Keress minket az elérhetőségeink egyikén és segítünk kitalálni, mi lenne a legjobb.

Testreszabás

Csak egy kis változtatást szeretnél vagy az egész Boxot újragondolni?
Keress minket az elérhetőségeink egyikén és segítünk kitalálni, mi lenne a legjobb.

Ajándékkártya, kísérőkártya

Minden csomag mellé kérhetsz ajándékkártyát üresen vagy kézírással. Tedd ezt is a kosárba!

Mi van a dobozban?

Az, ami a képen is. Illetve minden termékoldalon találsz részletes leírást. Keress minket az elérhetőségeink egyikén és segítünk, válaszolunk a további felmerülő kérdésedre.

Külföldről szeretnék rendelni.

Ennek semmi akadálya, rendeld meg, fizesd ki bankkártyával és már visszük is a csomagot.

Van lehetőség utalásra is külföldről, viszont ha kinti a bankod, akkor több nap lesz a fizetés teljesítése, ez bele fog számítani az elkészítési időbe.

Külföldre szeretnék rendelni.

Euróba minden országába szállítunk. Az aktuális szállítási díjat előzetes egyeztetés után tudjuk kiszámítani, amire szükség lesz: mit szeretnél rendelni és pontosan hova

Keress minket az elérhetőségeink egyikén és segítünk, válaszolunk a további felmerülő kérdésedre.

Írtam egy verset, elmondaná a futár?

Budapesten belül van erre lehetőség, előtte egyeztessünk telefonon!

Személyes üzenetet (szóbeli) át tud adni a futár?

Budapesten belül van erre lehetőség, előtte egyeztessünk telefonon!

Rendelés után

Honnan tudhatja meg a címzett, hogy én küldöm a csomagot?

Kérj mellé kísérőkártyát!

Eláruljátok kiszállításkor, hogy ki küldte a csomagot?

A futár nem tudja, hogy ki rendelte meg a csomagot.

Mi van, ha összetörik a csomag?

Egy évben eddig legtöbb 3 csomagunk tört össze, pedig havi szinten több száz csomagot kézbesítünk. Minden alkalommal azonnal küldtünk pótló csomagot, volt, hogy az egyik tulajdonos személyesen vitte ki, hogy megérkezzen az évfordulós vacsorára.

Megrendeltem a dobozt, mikor kapom meg?

Elkészítés 1-3 nap, kiszállítás attól függ, hogy milyet választottál, az alap kiszállításunk 2-3 munkanapos.

Rendeléssel kapcsolatos kérdésed van?

Keress minket elérhetőségeink egyiken és segítünk.

Hibásan érkezett meg a termék, nem tetszik a termék és  vissza szeretném küldeni.

Ezt is megoldjuk, írj nekünk emailt, küldj egy fotót a csomagról és a bankszámlaszámodat.
Kizárólag erre az email címre: luxandboxhu@gmail.com

Maradt még benned kérdés?

Shopping Cart